החזרות וביטולים
1. מדיניות החזרות: על פי חוק הגנת הצרכן, תשע"ז-2017. ניתן יהיה לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של בעלת האתר. ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר דואר אלקטרוני מבעלת האתר המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר לבעלת האתר כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך רכישת המוצר. למען הסר ספק, במקרה בו תפתח אריזתו המקורית של המוצר לא יבוצע החזר לקונה גם אם לא בוצע במוצר שימוש.
2. למה?כובע! מקבוצת המוביל שירותי הסעות ומוניות בע"מ תהא רשאית לבטל עסקה ן/או מכירה כולה או חלקה באם:
א. במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור הטובין
ב. במקרה של כוח עליון, המונע להמשיך את המכירה
ג. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונה בטלפון או בדואר אלקטרוני חוזר
ד. אם לאחר סיום המכירה התגלה כי המוצר ו/או השירות אזל מהמלאי, רשאית למה?כובע! מקבוצת המוביל לבטל את המכירה ולהציע מוצר חלופי שווה ערך. במקרה של ביטול עסקה בגין סעיף זה לא יטיל אחריות ולא תישא בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השירות
3. לא תינתן אפשרות לבטל או להחזיר מוצר שהוכן במיוחד עבור הרוכש בהתאמה אישית ולפי דרישה (מארזים בהתאמה אישית וכדומה)